Information om jourtjänst

Varför behöver du jourtjänsten?

Om de tjänster du byggt i våra serverhallar är kritiska för din verksamhet kan det vara skönt att kunna få tag på en tekniker dygnet runt, året om som omgående börjar jobba på ditt ärende. Vår support- och driftavdelning är på plats från 08:00-22:00 på vardagar och 10:00-15:00 på helger och hanterar alla våra inkommande supportärenden. De frågor vi får in via e-post, telefon och chatt behandlas i tur och ordning. Vår jourtjänst garanterar att du alltid och omedelbart har tillgång till en City Network-tekniker när som helst på dygnet för alla typer av akuta ärenden.

Vad ingår i jourtjänsten?

Vår jourtjänst är väldigt enkel i sitt utförande. Du får tillgång till ett specifikt telefonnummer som du kan ringa när som helst på dygnet. Vi garanterar att vi påbörjar felsökning och åtgärd inom 1 timme från det att vi lägger på. I majoriteten av fallen påbörjas felsökningen omedelbart.

När du använder vår jourtjänst tillhandahåller vi även applikationssupport i den mån vi besitter kunskapen att hjälpa dig.

Kostnader

Jourtjänsten är belagd med en löpande månadsavgift om 995kr. Varje gång du utnyttjar tjänsten debiteras du per påbörjad timme. För varje tillfälle som tjänsten utnyttjas debiteras minst 1 timme.

08:00-17:00 – 995kr/h
17:00-08:00 – 1595kr/h

Utan Jouravtal Med Jouravtal
Support under våra öppettider icon icon
Support 365 dagar om året icon icon
Eget journummer icon icon
Support dygnet runt, året om icon icon
Akut hjälp under kontorstid (8-17) icon 995kr/h
Inställelsetid under kontorstid icon Omgående
Akut hjälp övrig tid icon 1595kr/h
Inställelsetid övrig tid icon 1h